laupäev, 30. detsember 2006

Eelviimane päev sellel aastal



Nii ja minu opist on tänasega kokku möödas nüüd 4 päeva ja homme kell 11.00 lähen käin arsti juures, kus nad vatavad mu üle. Silmad on just kui udused ning vahepeal ka valutavad, kuid seda tavaliselt öösel. Esimesel päeval oli küll selline tunne, et see valu ajab lausa hulluks, kuid see möödus vähemalt suhteliselt ruttu. Praegu ta rohkem nagu sügeleb ja tahaks sügada silmi, kuid ei tohi... urrrr
Üle eile käis Agur mul siin isa juures külas ning aitas ühe tüütu ja pikka päeva mööda saata. Eile vedelesin enamuse ajast voodis ning katsetasin ka teleka vaatamisega. Vaatasin isal video peal olnud Blade Trinity ära.
Ah jaa... peaegu oleks ära unustanud. Panin Aguri ka raamatut mulle ette lugema, kuna ise ei tohtinud veel lugeda. See oli vahva:D
Peab teinegi kord seda tegema, kuigi ta vahepeal kukkus ise naerma keset lugemist. Ta luges seda esimest korda ning Andrus Kivirähk suudab oma teostes klassikalised teosed naljakaks teha enda moodi.
Täna käisin väljas jalutamas. Tegin oma poole tunnise käigu ilma prillideta ning lugesin veel ühest kriminullist paar lehekülge ning nüüd üritan siin oma bloggi täita. Samal ajal ka oma arvutisse Iiri muusikat tõmmates isa plaatide pealt.
Isa isegi naeris, et mulle tuleks anda valge kepp ka lisaks, mis mu päikeseprillidega kokku sobiks.
Mingi hetk peaksin vist veel jalutama minema, kuid seda siis natuke hiljem.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ja pilt on nii selge, nii selge...