esmaspäev, 11. detsember 2006

Tõbine tõbrik


Suutsin siis ennast ikka korralikult see kord vist ära külmetada. Ehk siis süüa on valus ja üle üldse on vastik olla... ah jaa mitte et ma nüüd ära unustaks, siis mingi tuul suudles mu huult kah veel!
Ning mul on totaalselt pea asemel suur udukogu.
Hmm... huvitav kui ma astroloogidele sellest rääkiksin, kas ma siis sellele udukogule ka saaksin nime panna ja ta kuskile taeva kaardile üles tähendada.

Kurb lugu on muidugi see, et
ma ei saa eriti midagi süüa...
...kaks ainsat varianti mis on talutavad on siis kas voolav vorm või kiirnuudlid

Aga see eest leidsin ma, et Crepp on väga hea koht kus einestada. Kiidan heaks!!!
Ta oli nii olustiku, kui ka muidu selline huvitav koht, kuhu tahan kohe veel kord tagasi minna.

Miu... mu vaene kurk teeb ikkagi valu.
Ah jaa mu keep edeneb ka väga jõudsalt, olen juba peaaegu poole peale jõudnud ja ootan juba tegelikult aega, millal saaks tema peale
hakkata igasuguseid huvitavaid ornamente tikkima .

Oeh ja voeh. Ei jaksa enam hetkel midagi teha ja kodu on ka kaugen, kuid see eest on Iidmaa suhteliselt lähdal. Tahan juba mängima minna... :P





Kommentaare ei ole: