teisipäev, 19. detsember 2006

Jõulu kingid on lahedad ja armsad ja karvased


Käisin siis oma õele Kaubamajas kingitust otsimas ja leidsin sealt midagi, mis ma loodan et tallegi meeldib. Ning muidugi leidsin seal endale ka väikse armsa jõulu hiire, kes näeb nii armas välja.
:D Kiusasin inimesi ka sellega, et näitasin enda armast hiirt neile.
Ahjaa hiir sai endale ka armsa nime Viuks.
Ja nüüd ma siis istun siin Urus ja kaalun seda ideed kas minna ühikasse või mitte.
Peab tõdema, et mida rohkem ma selle peale mõtlen, siis seda rohkem ma kaldun arvama, et ma jään ööseks siia.

Oh ja et ma muidugi seda ära ei unustaks. Ma külastasin täna üle tükki aja ühte roosat lehte ehk siis rate.ee-d ja kohtasin tänu sellele Carmenit kellega sai jälle natuke juttu ajatud. Mis äratas minu ühe riukaliku poole jälle üles ja tuletas meelde vanu häid aegu Noarootsis.
Peaks vist neile mingi aeg jälle külla minema ja vaatama kuidas neil seal läheb.

Kommentaare ei ole: