kolmapäev, 20. detsember 2006

Päev täis ajuvabadust


Ehks siis lebotan hetkel niisama ja mängin kahe küünlaga lolli. Tahaks midagi teha, kuid ei tea isegi mis see midagi on. Viuks vaatab ka mulle siin arvuti kõrvalt vastu ja üritab armas välja paista.
Tahaks endale ühte nahkhiirt lemmikuks. Jah, ma vist mõtlen täna liiga palju, kuigi mitte sellest mida oleks tarvis.
Kõige parem variant oleks vist tänane päev maha magada, kuid ei saa. Urus pidi toimuma Elesgali väike jõulupidu ja no siis ma peaksin ka siin olema ning vaatama, et need päkkapikud siin mingite hullude tempudega hakkama ei saaks.
Hmmm... huvitav kas mul lubataks endale võtta paar põhjapõtra, kelle ma saaks saani ette rakendada ja siis läbi Tartu linna sõita ning kui enam nad ei meeldi mulle siis nad kellelegi maha müüa või lihaks teha ning naha oma tuppa seinale riputada.
Ei no tegelikult ei ole ma nii hull kui paistab, kuid minust käivad üle vahepeal sellised hulluse hood ja vahepeal ma lihtsalt kipun oma mõtetega tont seda teab kuhu rändama.
Sai veel palju nende Noarootslastega suheldud läbi Skype'i. Ja ma jõudsin ühele järeldusele, et pean endale peakomplekti muretsema, et oleks mugavam nendega rääkida.
Mõtlen küll siin, et ei astu uksest välja, kuid paistab siiski, et pean korraks käima oma ühikast läbi. Paar tabletti on vaja sisse võtta, mis arstid määrasid mulle enne operatsiooni. See kord üritan vähemalt selle tarbeks korralikult arsti ettekirjutuse järgi tegutseda. Asi oleks ju jama kui see metsa läheks. Ma vist ei andestaks seda endale päris pikka aega ja oleks enda peale pahane.

Kommentaare ei ole: