neljapäev, 21. detsember 2006

Lohed, lohed, lohed



Jah, tahaks endale ka ühte. Sellist väikest ja armast, kes saaks mu õla peal istuda ja oma saba ümber mu kaela keerata. Ehk siis vihje sellele, et käisin täna üle pikka aja jälle kinos midagi vaatamas - Eragon. Algul pidi Erlessa koos minuga tulema, kuid ta ei saanud ning tema asemel pidi siis tulema Sillu, kuid teda ma ei näinudki seal. Film oli tegelt vahva, eriti tänu sellele, et seal oli lohe.
Homme
saab siis minna Jõgevale, kus toimub väike filmide vaatamist täis õhtu. Ja siis jälle laupäeval edasi Tallinna, et korraks vanavanemate juurest läbi hüppata ning Stuarti sünnipäevale minna.
Ja siis pühapäeval edasi koju minna. Ning selleks ajaks endale mingid korralikud riided selga panna, et mu õde ei saaks krampe ja kukkuks jälle mulle loengut pidama sellest, miks ta koos minuga ei taha kuhugile minna.

Kommentaare ei ole: