esmaspäev, 25. detsember 2006

Suudlus surmav...

Jah... Istun siin oma kodus jälle ning mõtlen selle üle, mis siis ikka sellel aastal tehtud sai.
Palju seda eriti polegi tegelikult, kuid siiski...
Palju on veel vaja ära teha enne aastalõppu, kuid mida rohkem ma üritan selleks ajaks neid asju ära teha, seda rohkem mulle tundub, et ma ei jõua neid tehtud, kuna minu aasta lõppeb see kord siis 27.desembril mil ma lähen opile. Sest kõik see mis ma peale seda võin teha on 5 päeva puhkamist ja mitte millegagi erilisega tegelemine.
Ma isegi mõtlen, et nii kaua magada on isegi raske, sest mingi hetk sa avastad ju, et oled kogu oma une ära maganud ja mis siis saad... oled terve öö üleval ning mõtled mingeid mõtetuid mõteid.

Vähemalt on praegu selline tunne küll kuulates siin Terminaatorit... keegi võiks külla tulla ja vedada mind ära siit arvuti tagant:( Oeh!

Kookonis

Olen siin üksinduses,
kui pehmes kookonis,
mida ingel valvab.
Oodates,
et puutuksid taas
seda õrna varju mu ümber,
millele ämblikud siidist kuue on ümber kudund
ja härmatis looritand.
Ootab kõiksus
mu ärkamist taas,
mil avastaksin end sinu sülest
silmad ja süda avatud.

Ja jälle ma luuletan, kuid siiski ei suuda kontrollida teda kontrollida... tegelt pole vaja seda kontrollida, peaasi, et pastaks või pliiats on lähedal:D




Kommentaare ei ole: