pühapäev, 24. detsember 2006

Ja ongi jõulud käes

Järjekordsed jõulud siis on saabund ning peagi saabub järjekordne aasta. Olen siin oma vanaema juures ning ootan millal mu õde ja kasuisa ka siia tulevad. Tähistame siin koos mu vanavanematega jõule ning õhtupoole liigume koju Viimsisse. Selja tagant kostub Nukitsamehe filmi helid ning tuppa on isegi kuusk toodud. Ainus asi millest on kahju on see, et lund ei ole väljas. Tulevadvist järjekordsed mustad jõulud.
Kuid lootus siiski jääb veel , et mõne aja pärast veel taevast lund jõuab hakkata sadama.

Eile sai Stuarti sünnipäeval käidud.
Hmmm... Stuarti juhatamise järgi võib tõesti ära eksida, hea, ettal Mimic lähedalt oli võtta, kes mu ilusti kohale nende juurde juhatas:D
Liilia tehtud kook oli ikka üle kõige. Liiliale väike kummardus ja põsele üks musi.
Ning üleeile siis veel pool päeva Tartus veedetud ja õhtul Jõgevale sõidetud koos Aguriga. Sai seal Laukas siis õhtul flme vaadatud väikese seltskonnaga. Laugas oli suutnud oma välimust peale minu viimast külastust muuta ning nüüd nägi ta päris vahva välja. Ja nagu Agur ütles, siis Urutroll käis Laukas Sookolli tegemas, kuigi kahjuks ei saanud seal neile Shreki näidata. See oleks tol õhtul sinna sobind nagu rusikas silma auku.


Aga mis siin rääkida veel. Häid Jõule!

Kommentaare ei ole: