kolmapäev, 13. detsember 2006

Päev tädiga

Oeh voeh ammu pole sellist lahedat päeva saanud mööda saata koos tädiga. EPA kliinikum --> ühikas --> Lõunakeskuses --> Urg.
Ehk siis eile sain teada, et mu tädi tuleb Tartusse ja toob mulle mu vaiba ja ema saadetud kingitused Inglismaalt.
Pidi ta saabuma kl 12 paiku kuid nagu alati tähendas see seda, et ta saabus siia tunni ajase hilinemisega ning siis ma tormasin esteks Urgu, kust ootasin tema kõnet.
Millal ma suutsin pidevalt hüpata püsti iga oma telefoni piuksu peale ja läpaka pidevalt kinni virutada.
Lõpuks jalutasin ma siis Ülikooli peahooneni, kust tädi mu peale võttis ja läksime EPA kliinikumi.
Sealt sai paari tunnipärast siis ühika juurde sõidetud vaiba välja visatud ning mina lootuses pudelitest lahti saada võtsin kõik oma limonaadi tühjad pudelid kaasa.
Lõunakeskuses sai siis snitslit söödud ja niisama ringi konnatud.
Aga pudeleid ei saandki ära viia kuna saatananahad olid leidnud aja millal kinni olla ja mingit remonti teha... urrrrr

Ja nüüd siis olen siin Urus magu maani ja jalas emalt saadud sussid ning pean tõdema, et esimest korda ei jaksa vist üle ühe pannkoogi, mis Stuart teeb süüa.
Mmmmmm.... mõnus on olla.

Kommentaare ei ole: