esmaspäev, 25. detsember 2006

Njaa...


Sai siis täna ka kodus poole perega ühise söögilaua taga istutud ja nii niisama veel koos oldud.
Sai veel vaadatud dvd pealt Jääaeg2 ja siis õe mehega juttu aetud.
Kõik jõid kodus peale minu ning see oli päris tüütu. Vahel ma mõtlen, et tegin õige otsuse, et ei joonud koos nendega, kuid samas endal tekkib selline kõrval olija tunne. Aga eks ta alati ole nii ning selleks, et gruppi sulada, ei pea nüüd kohe jooma. Parem olen kaine aasta lõpuni ja veel edasi peale seda. Mitte et ma nii väga nüüd jooksin siin, kuid lihtsalt selle mõttega, et tahtsin hakkata ühe projektiga tegelema, millele joomine ei tule kasuks.

Aga jah... tuleb täna veel asjalikuks hakkata ning mõningate paberitega tegelema, mis ootavad üle vaatamist, korrigeerimist ja lõppetamist veel enne aasta lõppu.
Ja osa neist ma lubasin ka Erlessale saata:D

Kommentaare ei ole: