teisipäev, 27. märts 2007

tegelased ja maailm


Olen ka Urus jälle oma kella poole üheteistkümnest saati ning erinevate inimestega neile tegelasi teinud oma drägoni mängu jaoks. Eriti vahva on see, et kogu grupp tuli välj väga oma näoline ning enamus neist on siis loitsijad, kui välja jätta paar erandit. Ühe tegelase pean aitama veel ära teha ning homme saab siis hakkata kella kuue paiku mängima.
Maailm on lahe ja tegelased ka seal sees. Vaatasin oma arvutis olevaid pilte ning sain palju häid mõtteid juurde mida mängus kasutada.
Homme on kell kaheksa mingi kokkusaamine ühe inimesega, kes räägib mulle palju huvitavat ning siis ma vaatan kuidas seda infot ära kasutada. Kuigi jah. Ma kipun arvama, et ma ei kasuta seda eriti palju ning enamiku sellest ma juba tean isegi.
Aga tegelikult ma mõtlen, et ma ei viitsi eriti kaua siin Urus istuda ning lähen varsti minema.
Kodus tahaks süüa teha ning makarone ja liha praadida ning siis oma maailma kaardi joonistada ning lisaks sellele pean paari tegelase stattid valmis tegema ja siis veel lisaks kõige muuga tegelema. Ehk siis mängu homseks rohkem ette valmistama.

Kommentaare ei ole: