reede, 9. märts 2007

hmm reede

Jah jälle on saabunud reede.
Ma olen lõpuks sellest haigusest ka lahti saamas ning homme on Draakoni Süda, kuhu mul on plaan minna hommikuse bussiga.
Mängime siis jälle rolli. Roll ise on päris hea, kui ma ainult enne mängu saaksin selle Goblini kätte.
Palju igasuguseid inimesi saab ka näha. Ei tea mis nad siis head ka vahepeal on teinud.
Celtic Frosti Mexican Radio kõlab kõlaristest ning tuju on ka kuidagi uimane aga hea.
Täna on siis viimane päev kui Urg on kinni ning järgmisest esmaspäevast on ta taas avatud. Soe ja valge. Peaks vist täna minema ja piiluma sinna sisse. Kiri ootab mind isegi seal. See on mu emalt ma arvan, sest kes muu mulle Inglismaalt ikka kirjutab.
Nädal aega on ka aega selleni, kui ta tuleb Eestisse jälle. Tahaks juba kodu saada.
Aga jah. Dani lubas ka külla tulla ning loodame, et Goblin tuleb ka.
Kostüüm ja muud asjad on peaaegu kokku pandud ning nüüd jääb siis üle vaid veel oodata homset.
Vara valges tõusta ja minna.
Okei mul on hetkel igav.
Hakkan parem midagi tegema enne kui magama jälle jään.

Kommentaare ei ole: