laupäev, 17. märts 2007

jama värk reedel

bloger ei lasknud siis blogida

et siis mis reedel tahtsin kirjutada:

Homme siis jälle kord Tallinna. See kord siis oma tädi autoga ning kuskil päeval on ära sõit. Hüvasti Tartu ja tere tulemast Tallinna. Ema peaks mul juba Tallinnas nüüd olema ning lõpuks ometi saan ma ka teda näha. Agur läheb ka Tallinna mingile koolitusele. Kui õnnestub, siis näen teda Tallinnas, kuid ma ei oska midagi arvata selle kohta kuidas mul ajaliselt lihtsalt veab.

Täna oli siis Urus lõpuks Fortuna Elesgalise Lõuna Regiooni uue juhatuse valimised, kus ma siis nüüd jälle olen sees. Lisaks minule on seal veel Erlessa, Alleria ning juhatuse päälik Dani. Urus sai veel aidatud koristada ning vaipu maha panna. Et siis jah... Uru on lõpuks ometi vallutanud vaibad ning isegi Priist võttis oma pastlad ära :D
Weee... selle üle olen ma tegelikult õnnelik, kuna olen juba pikemat aega temaga sõdinud temal, et Urus peaks ikka jalanõud eemaldama. Minu võit lõpuks ometi.
Ah jaa! Kolm päeva siis tänasega kokku olen teinud Meelisele Tallinnast patse ning täna lõppude lõppuks sain nad valmis. Ma muidugi purustasin tema roosad unelmad teatades, et just see patside harutamine, mis tal tuleb hiljem teha on see kõige hullem asi patside juures.
Hmm... mulle just meenus, et ma pean oma riidekappi minema tuulama, et otsida välja riided, mis mu õe arvates on korralikud, et nad siis homme selga panna, et mu kallis väike õeke ei hakkaks jälle mu kallal vinguma. Et siis teemadel, et tema ei saa minuga tänaval koos käia, ning et issand jumal, mis asjad sul jälle seljas on. Asi ei ole tegelikult nii hull, aga mu õde on oma moodi väike biff ja no eks te ju teate millised need biffid vahel olla võivad.
Sellega seoses pean ma ka välja mõtlema mida homme endaga kaasa võtta

Kaasa vaja võtta kindlalt:
*läpakas
*mingi raamat
*ennast otse loomulikult
*oma mõistus
*eem mingid tähtsad asjad
*haa pooleli olevad nõeltehnikas sokkid
*telefon
*rahakott
*vist mingid dvd-d
*kindlasti oli veel midagi tähtsat

Aga tegelikult arvan ma, et ma unustan mingid asjad maha ja siis olen ma õnnetu ning tegelikult peaksin ma vist varsti magama minema. Homme on päev ja ilma magamata ta minuni nii kiiresti ei saabu ja ma vist olen ka mingil määral väsinud, kuid ma ei saa sellest enam aru.
Aju on vist tänaseks mõtlemise lõpetanud...

1 kommentaar:

Aqr ütles ...

"Kui õnnestub, siis näen teda Tallinnas, kuid ma ei oska midagi arvata selle kohta kuidas mul ajaliselt lihtsalt veab."

Blogerikeeles öeldakse selle kohta: " ma ei oska arvata kuidas mul mahub." :D