kolmapäev, 21. märts 2007

ootus


Istun ja mõtlen vaikselt oma materjalide keskel, et millal ometi tuleb kevade päike välja. Tahaks juba päikest näha ning siis on muidugi veel palju muid asju mida tahaks näha. Kodus on muidugi mõnus olla. Vaiba tegi puhtaks nii palju kui mul õnnestus sellest lina-villast, mis gambesonist siia tekkis. Ühe huvitava raamatu lugesin ka läbi, mis oli loomulikult täis maagiat ning muid huvitavaid seiklusi. Täna saab vist korraks Alexi juurest läbi hüppatud ning siis edasi urgu koos paberitega.
Kohvi kulub muidugi ka ära selle asja juures.
Eile avastasin, et ma saan oma juukseid juba väiksesse patsi panna, kui Agur mu juukseid hakkas kinni siduma. Ta muidugi üritas mind aidata ka eile ning küsis igasuguseid küsimusi seoses materjalidega, mis ma endale selgeks paen tegema.
Mingi Genialistide laul korrutab pidevalt Tervis Tervis Tervis, mis paneb mu mõtlema, et tahaks juba olla terve nagu purikas ning mitte kaanida sisse mingit tüütut keemiat ehk siis ferveksit.

Muidugi see nädalavahetus sai kodus käidud ning üle poole aastaka oma ema nähtud. Ta oli kõhnemaks jäänud, kuid väha õnnelik. Ise ta väitis lausa, et oli võtnud 7 kilo alla, ning et talle meeldib vägagi seal Inglismaal. Auto rooli taha muidugi ei julgenud ta minna, kuna on harjunud Inglismaa liiklusega.
Linnud muidugi tegid meil kodus pesa ning varsti vist on lootus väikseid poegi saada.
Sain palju uusi asju ema käest ning niisama natuke juttu ajatud.
Oh jah kohvi sai otsa ning pab vist minema uue tassi täie järgi ning siis veel palju muid asju tegema.

Kommentaare ei ole: