reede, 2. märts 2007

hullumeelne nohu ja külastused

Et siis mul õnnestus ennast külmetada ja haigeks jääda ning nina on totaalselt üles ärritatud. Mitte miski ei aita selle vastu... APPI!!!
Ma ei jaksa varsti enam nuusata ja nina on valus. Aaaloet on isegi saand ninna toppida ning muid asju tarvitatud. Actifed on kahjuks otsas.
Palu inimesi käis täna ka külas. Esteks oli Liina mingi aeg siin ning me rääkisime natuke juttu ja siis jäi ta magama. Ta oli tohutult väsinud ning alles mingitelt vere uuringutelt tulnud. Mina siis mängisin natuke HOMM3-e kuni Gõust helistas ja tuli oma ühele kottile järgi. Tema ja Liinaga sai siis veel räägitud ning mingi aeg läksid nad siis koos minema.
Lõpuks tuli ka Stuu mulle siia külla, kes tõi mu jalasideme riide ära. Lasin tal armsal ja toredal inimesel siis selle riide ka ribadeks lõigata ning ajasin ka temaga juttu. Keegi inimene rastapatsidega tõi ühe mõõga siis siia Stuule, et Stuu siis selle Tallinna Hulkurile või kellelegi viiks edasi. Kahjuks läks Stuu suhteliselt varsti minema ning siis ma otsustasingi natuke jälle blogisse kirjutada.
Vahepeal tahtsin lausa nina otsast ää lõigata. Ta, vastikus ise, ei taha kuidagi lõppetada oma ärritunud olekut. Oeh...
Ma loodan, et mul jätkub ninarätikuid selle hulluse üle elamiseks.
Nüüd siis vaatan mängin natuke veel seda mängu ja siis üritan midagi asjaliku ka ära teha.
Keegi võiks midagi head veel tuua...

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tekkis uitm6te, et kui tegu oleks sellise tilkuva nohuga, siis tampoon ninna 2kki aitaks... hingamist see muidugi segab:D