laupäev, 24. märts 2007

nina ja tõprad

Sai siis jälle täna ärgatud haigena. Ma tõesti ei saa enam aru mis mu tervisel viga on. Kogu aaeg olen haige ning siis kui arvan, et olen terveks sanud, siis järgmine hommik tunne taas, et see sama haigus on mul külas.
Tõesti selline tunne, et kui miskit muud ei aita, siis võtan selle nina maha. Ta on ming juba nii ära tüüdanud.
Eile sai siis drägonit mängitud, kus meie GM meid ilusti ära tappis ehk siis lasi kuskile väga väga sügavasse auku kukkuda. Minu tegelane oli esimene, kes siis auku lükati. Osa teistest hüppas mulle järgi ning teine osa lükati järgi. Muidugi oli mul tore kukkuda, mu tegelane oli maruvihane kirus ja needis kõike väga põhjalikult neljas erinevas keeles. Ah jaa loomulikult tuli sellest üks suur splätt, kuid mis asja veel huvitavaks tegi, oli see, et mu tegelasel oli pääris korralik hulk alkeemiat kukkudes küljes ning ühe sõnaga ei jäänud temast isegi tuhka järgi.
Aga ei sellega asi ju ei lõppe. Järgmine mäng saame teada mis meie tegelastest saab, kuna koht kus me surime on nimelt ühe jumala tempel, kes ei lase niisama kellelgi seal kohas surra ja hoiab neid elus. Et siis kõige huvitavam küsimus : mis minu tuhastatud tegelasest saad?

Aga tegelikult ootan ma, et saaks endale ühte keemiat täis teed teha ja loodan, et see ehk aitab sellele ninale pikki pead anda ja jätta ta ilma sellest lõbust mind piinata

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Muuseas, v6imalik, et see 'keemiat t2is tee' ongi p6hjus, mis ei lase sul 2ra paraneda. V6tab pildi m6neks ajaks selgemaks kyll ja nina lahti, samas aga ka kehatemperatuuri alla ja ei lase organismil haigusega v6idelda.
Endal on hetkel ka mingi totaalne tatit6bi kallal, aga coldrex on ikka sihuke viimase h2da korral v6etav asi. Koonu lahtisaamiseks on meresoolaspreid ja ka igasugused spetsiifilised ninalahtistavad spreid head. Kuum tee rokib ja kurgu eest hoolitsevad erinevad imemistabletid.