neljapäev, 11. jaanuar 2007

Täitsa pädev päev :D

Ehk siis jah... ma olin vägagi pädev ning suutsin ühe oma jumalaid puudutava legendi panna Elesgali foorumisse üles ning juhatuse koosolekust osa võtta. Palju head ja paremat arutasime seal läbi ning mina sain veel paar ülesannet endale juurde mida teha ja mille kohta infot koguda.
Mingi hetk jõin muidugi täna päeval 2 tassi 3in1 strongi ning siis asi laksas mulle vastu pead täiega. Lõbus oli üle tüki aja jälle kohvilaksu alla olla.
Kavas veel täna tükk aega üleval olla ning kirjutada nii palju kroonikaid kui võimalik, et osa oma kirjutamist vajavad asjad kaelast ära saada.

Homme kavas siis Alexile külla minna ning seal kohvi, teed ja süüa küsida ning sealt edasi Erlessale prille minna ostma ning siis vist jõuda oma ühikasse LÕPUKS. Ja no peale seda mingi natuke vist magada ning edasi liikuda Tiiale külla. Tagasi ühikasse või Urgu jõuda ning mingi rongiga siis Jõgevale minna DnD-d mängima. Aga eks homme paistab kuidas mu plaanid õnnestuvad ning millega ma siis ikka hakkama saan ja millega mitte.

Oh jah! Edasi siis teed tegema ja kribama kroooooooonikaid.... :D

Kommentaare ei ole: