kolmapäev, 10. jaanuar 2007

Tartu tantsuklubi

Sai siis jälle üle tükki aja Tartu tantsuklubisse mindud ja kõik see tänu sellele, et Ottil oli meeles tulla mulle hõikama Urgu, et kas ma ei tulegi siis tantsima. Vahva oli igati. Aguri vedasime ka kaasa ning talle hakkas ka see värk meeldima. Tantsud olid kõik tuttavad ning vajasid ainult natuke meelde tuletamist. Isegi paar ringmängu sai ka ära mängitud ning lõpuks ma siis ise olin tubli ja ei tantsinud rohkem.

Vihma sadas väljas... eriti palju tuul ei puhund ning isegi meeldiv oli jalutada laternate alt läbi. See oli mõnusalt värskendav.

Päeval olin isegi päris pädev ning sain natuke asju kirjutatud. Kuigi jah, tegelikult peaksin ma vist homme edasi tegutsema ning veel igasuguseid asju kirjutama ja inimestele ära saatma.

Oeh... hetkel olen kohutavalt väsinud siil keda vaevab talveuni... zzZZ

Kommentaare ei ole: