kolmapäev, 10. jaanuar 2007

Homme hakkan pädevaks luban!



Plaanisin täna suurelt, et hakkan pädevaks ja kirjutan kroonikaid ning teen muud asjaliku, kuid kõik see luhtus, kui oHpuu tuli ning haaras mind kaasa Sinimaniseele proovi, kuhu ma tükk aega polnud enam jõudnud.
See oli mõnus! Alguses olime seal 4-kesi Ott, Oliver, mina ja siis üks teine sinimani kelle nime ma kahjuks ei mäleta enam. Laulsime siis niisama ja teised võtsid eest. Ise ei hakkanud see kord eest võtma kuna kääl oli veel kinni.
Mõne aja pärast siis lisandus meile veel seltsi ning proov võttis hoo üles. Harjutasime paari uut laulu isegi ning Undiloitsu, mille sõnad ja viis mul juba peas olid. Nii vahva oli ikkagi! Homme saab veel minna laulma ning siis ka edasi tantsuklubisse.
Ma juba palusin neil mind jälgida, et ma tantsimisega hoogu ei sattuks ja oma silmadele liiga ei teeks. Kuigi jah ma ei mäleta millal ma viimati seal tantsimas sain käija.

Ah jaa päeval sai siis jälle uuesti Dagonit vaadatud ning Karukoopas Vanakarul ja oHpuul külas käidud. Ning selle peale mõeldud, et peaks endale korraliku puust kausi tegema enne taaskehastujate talvelaagrit.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Miks sa selle vöö kohta, mille pilt sul üleval on, ühtegi sõna ei lausunud?