reede, 26. jaanuar 2007

poolde päeva magamine

Magasin täna totaalselt poolde päeva, et mõista isegi kust selle une võtsin. Vist on ikka veel talveuni kallal ning ei taha veel minust lahti lasta. Aga see eest oli hea magada üle tüki aja nii kaua.
Mingi inspiratsiooni puhanguga kirjutasin Elesgali jumalatest ning nõelusin oma kleiti.
Olen kuidagi tragimaks muutunud nende paari päevaga. Vist on asi selles, et aega on natuke rohkem hetkel ning igasugused asjad ootavad, et ma need ära teeks.
Urus on hetkel täielik tühjus. Mitte kedagi pole siin kuna enamus on läinud Kadrinasse Curu juurde. Kuid varsti tuleb Efka ja veel mingid inimesed siia D&D-d mängima. Mis on vahva!
Täna peaksid Agur ja Trägun kuskil peale üheksat ka siia jõudma koos riiuliga, mis nad Jõgevalt ära toovad.
Eile kirjutasin veel oma kalender-märkmikusse siis selle poolaasta loengute plaani, milles enamus on hommikul ära ning päeva lõpp on vaba. Ja no muidugi on ka selliseid päevi, kus mul on ainult hommikul üks loeng ning ülejäänud päev on vaba.
Aga jah... lähen teen endale veel seda Nescafé 3in1 strong kohvi ja olen üliõnnelik. See on mul siis täna juba kolmas tassi täis seda kraami. Hmmm... ma peaksin vist mõneks ajaks kohvijoomise maha jätma ja tee peale üle minema. Ime, et ma veel hulluks pole läinud.

Kommentaare ei ole: