laupäev, 20. jaanuar 2007

käsitöö


Sai täna terve päeva käsitööliste asjadega tegeletud ning nüüd veel igasuguseid muid asju tehtud.
Lõikasin oma kleidi lõikeid ning käisin IV Villa päevadel Tartu Sõbramajas. Sain nõelumistehnika veel rohkem selgeks ning nüüd siis üritan oma emale nõeluda kindaid selleks ajaks, kui ta Inglismaalt tagasi tuleb.

Talveuni on ka ikka korralik, see ründab mind pidevalt. Vahepeal ma lausa ei suuda silmi lahti hoida. Järgmiseks talveks peab vist Urgu korraliku varustuse muretsema ja siis talveund nautida.

Arvutiga on kõik jälle korras. Paistav, et ma sain õigel ajal jaole, ning nüüd ei pea ma ka teda parandusse viima.

Nu jah... ma siis hakkan edasi nõeluma

Ah jaa, mehed ei oska kohe mitte õmmelda ning Agur on üks neist. Ta siin üritab õmmelda oma kapuutsi. Hehee...

1 kommentaar:

Kadri ütles ...

Niuts, ja ma ei jõudnudki.. :(
Aga Kärts, onju sa oled tore ja kui ma sul mõnikord Urus sabast kinni võtan, siis sa proovid mulle ka seda õpetada? :)