reede, 8. veebruar 2008

püsimatus


Hirmus lausa. Ma ei suuda ühe koha peal paigal püsida. Anime vaatamine on ka oma moodi piin, sest ma pidevalt vahetan ühe asja teise vastu. Mis mul küll viga on...
Pea ka juba mitmendat päeva valutab nagu ma ei tea mis. Vahepeal ma lausa mõtlen, et võtaks ta maha ja oleks rahul.

Vanavanemad on mul ka toredad. Helistasin oma vanaisale, kuid tema ei saanud mu kõnet alguses vastu võtta. Seega jäin ootama, et ta mulle tagasi helistaks. Mitte midagi. Helistan siis õele ja räägin temaga pikka teksti maha ning selle käigus selgus, et vanaisa oli talle helistanud. Et siis jah sellised need meie vanavanemad ongi. Ning kui ma ta lõppuks siis kätte sain, siis põhjendas ta asja sellega, et need meie hüüdnimed õeaga on väga sarnased ning ega ta ka täpselt vaadanud kumb helistas. Vot siis.

Ema ka helistas mulle eile Inglismaalt ja ma rääkisin temaga pika juttu maha. Ehk siis oma peaaegu tund aega. Pidasime temaga plaane selle üle, et millal kevadel Inglismaale minek on ja millal a siis suveks ka ema poole lähen elama ja töötama. Üldse sai palju räägitud. Lubas mulle järgmine kolmapäev jälle helistada.

Hmmm jah. Reedel on siis vist plaan Risuga koos Rock&Roll'i klubisse minna kuna seal pidavat mingi huvitav üritus olema. Ega mina sellest eriti palju nüüd ka ei tea, aga Risu suutis mulle augu pähe rääkida selles osas. Samas aga tahaks teada milla ja kus homme ka InBoili sünnipäev toimub - mida kõike sa teada ei saa, kui kohtad Kaubamaja söögiosakonnas ootamatult tuttavaid.

Trexxxile sai ka täna üllatus valmistatud. Käisin üle pikka aja jälle Tarus neil külas. Ukse peal muidugi pidin natuke kurvastama kuna Lumi teatas, et Vanakaru olla kodus ja oma puudega tegelemas. Täpselt ei tea küll mis ja kuidas aga jah sellegi poolest.

Ah ja loomulikult on mul terve tänase päeva üks lugu kummitanud ja särki värki. Lugu siis Type O Negative - My Girlfriend's Girlfriend
Hullult läheb praegu mu tujuga kokku see lugu.

Kommentaare ei ole: