pühapäev, 17. veebruar 2008

Haige, palavikus ja uneta

Ja no ma sain ka endale lõpuks ühe viiruse külge. Ei tahtnud küll, aga jah - võta näpust. Just kõige vastikumal ajal. Et siis nagu taaskehastujate talvelaagris. Kuigi ma ei saa kurta, kuna Liilia oli sael ja hoidis mul silma peal. Aga temperatuur kasvas siiski kõrgeks ning Kirvega koos pidime omadesse kodudesse minema taastuma. Frugo käest sain ka lõpuks oma kruusid kätte :)

Talvelaagris sai mulle Liilia ja teiste poolt siis sisse joodetud päris palju erinevaid asju ning enamuse päevast magasin ma maha Liilia silma all köögis. Ei hakkanud isegi õue pildistamise jaoks ennast vedama, kuna suhteliselt nõrk oli olla ning isegi kruusi ei tihanud pikemat aega käppade vahel hoida. Järsku kukub veel maha.

Täna aga olen terve päeva üleval olnud. Uni ei ole kuidagi tahtnud tulla. Emaga sai ka räägitud ning poes endale süüa muretsemas käidud. Homme peaksin vist endale tavalist musta teed muretsema, siis saan teha endale tee ja ühe teise asja segu.

Aga nüüd siis üritan endale und tekitada ja eks näis mis välja kukub:)

Kommentaare ei ole: