laupäev, 28. veebruar 2009

Saun, lumi, kaamera

Eile sai Sillu, Erlessa, Markuse ja Marteniga Arno pool saunas kädud. Mõnus oli, eriti peale pikka haige olemist. Vaatasime Gamers2 ja mängisime Munchkin Bites kaarte. Tahan veel sauna saadaaa...

Täna sain vist oma liiga palju lumes ringi sumbatud, fotokaga pilte üritatud teha ning Krooksus vahelduseks sooja teed joodud. Kadi käis ka lõppuks minu poolt läbi ja ma sain talle kleiti nõeltega selga proovitud, et seda edasi teha. Suurele Rassile saatsin kaks väikest klaaskuuli - zer good twin and the bad twin!- Kõustida sünnipäevaks. Blaah... Eks mul oli vist mingi kummaline tuju jälle.

Jääalasi peaks nüüd kätte võtma ja läbi lugema ning muidugi kõik muud raamatud siin kõrval. Ja tegelt peaksin ma jätma selle energiajoogi joomise kohe nüüd, aga vist siiski mitte.

Home on plaan siis minna jälle pildistama hommiul, kui valgust on kõige rohkem. Kõust lubas ka kostüüme leida ning peale seda siis D&D Jyrka kampaaniaga Kaarini pool.

Peaks otsima oma pliiatsid üles ja nad ära teritama. Viimasel ajal jälle mingi joonistamise himu peale tulnud. Kõiges on vist süüdi see, et ma tõstsin oma ühe joonistus blokki endale liiga voodilähedale, kust teda on lihtne haarata.

Kommentaare ei ole: