pühapäev, 9. november 2008

Isadepäev

Hommik on ja kell on liiga vähe, et ennast liikuma sundida, aga siiski ma olen juba pikemat aega üleval ning ajan natuke õega juttu ja tegutsen temaga korda mööda netis.
Reedel oli meil vanas koolis 15. juubeli kontsert, kus mu vennapoeg esines ning millest mina siis oma fotokaga kaadreid jäädvustasin. Paari vana koolikaaslast sai näha ning mõningaid vanu õpetajaid, kes veel alles olid jäänud ajast, millal ma seal õppisin. Kontserdi lõppus sai imetleda veel ilutulestikku, mis kogu ümbruse mõnel hetkel lausa valgeks lõi.
Laupäeval sai tagasi Tallinna mindud, korraks ühe ammuse Noarootsi koolikaaslasega kokku saadud ja siis edasi vanavanemate juurde lõunastama.
Ja nüüd jääbki üle veel oodata ja vaadata, et mis saab täna ja kuidas, millega jälle kord tagasi Tartu lähen.

Kommentaare ei ole: