kolmapäev, 18. juuli 2007

Järsku üks roheline tee?

Ei tegelikult on viimasel ajal palju tööd saadud teha, üritustel osa võtta ja niisama ilus välja näha.

Oma kauni haljala särgi olen ka praktiliselt valmis teinud ning Hansapäevadelt osa võtnud. Tulekul siis veel Mtofest, kuhu ma siis lähen varsti kohe Stuuga materjale muretsema. Issile peaks ka külla minema, et näha kaugel puust valmivad asjad on.

Rohelist teed on külluslikult saadud juua ning esmaspäeval saab siis veel ühe tee- õhtu korraldatud. Ma olen piisavalt osav, et kokku keerata mõni hea tee... :P

Annika arvuti sai ka korralikult tööle tänu Balorile, kes käis ja aitas kalasid siin otsida sellest arvutist. Tuli välja, et probleem oli mingites driverites, mida mina ega Annika ei osanud otsida.

Aga jah nüüd siis edasi igasuguste muude asjade juurde, mis vajavad oma tähelepanu enne mytofesti algust.
Ahjaa mu väike õeraasuke peaks homme Tartu tulema, kuid eks see veel paistab kuidas asjad kujunevad.

Kommentaare ei ole: